بیماری مزمن کلیوی با کراتینین 4.5 چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری مزمن کلیوی با کراتینین 4.5 چگونه آن را درمان

بیماری مزمن کلیوی با سطح کراتینین 4.5 چگونه آن را درمان؟ شما می دانید، سطح کراتینین یکی از شاخص بیماری های کلیوی است و یک بار آن را بالا می رود از محدوده طبیعی، که نشان می دهد که 60 درصد از عملکرد کلیه آسیب دیده است وجود دارد. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیوی شما باید با توجه بالا افزایش سطح کراتینین شما را بپردازد.

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی؟

برای درمان این بیماری، در ابتدا ما باید خون خود را به تمیز کردن. می سموم بیش از حد و فاکتورهای التهابی در خون شما است که باعث آسیب بیشتر به کلیه ها وجود دارد. در طب غربی، همودیالیز تنها می تواند سموم مولکول های کوچک مانند کراتینین، اوره و اسید اوریک را حذف کنید. سموم مولکول های بزرگ مانند هموسیستئین و پروتئین متصل شونده به رتینول هنوز در خون هستند و باعث آسیب جدی تر.

دوم، برای تمیز کردن سموم و پیچیده ایمنی سپرده در رگ های خونی و کلیه ها، ما با استفاده از طب گیاهی چینی. مواد فعال از گیاهان چینی می تواند با ترکیب پیچیده ایمنی، تقسیم آنها و تخلیه آنها را از بدن است. علاوه بر این، طب چینی می تواند رگ های خونی گشاد می شوند، بهبود گردش خون و افزایش جریان خون در کلیه ها، بسیار پیچیده و فوق العاده ماتریس سلولی ایمنی که باعث فیبروز کلیوی در تصویر را می توان مرخص شد.

گام سوم برای تنظیم سیستم ایمنی ذاتی و مکمل خون و چی به طوری که برای دوباره تجدید خود از سلول های کلیه آسیب دیده و ترویج بهبود عملکرد کلیه است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند کمک به بیمار برای کاهش سطح کراتینین بالا خود را با سه مورد بالا سه مرحله انجام شد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: